Livi is tillbaks! xD

Heej!
Livi här.
Tänkte bara berätta att; JAG ÄR TILLBAKS FRÅN FINLAND! xD
Det var jätte kul där! ^^
Och förresten; Tack Britney att du tog hand om min gubbe medans jag var i finland! ;D

Livi har sååå lite kvar till lvl 12! :)

Eller det är inte på lite rättare sagt mkt... xD

Jag har iaf släppt en ny film:

Jag blev veldigt nöjd med den och många verkar tycka den är bra. xD


Japp, jag ska göra en del 3... nån gång! xD

Har precis gjort en ny gubbe som heter Blondiee Girl. xD
Bli gärna hennes vän... ;D


Kommentarer
Postat av: debbie

hej jag har också msp och jag vill gärna bli vän med er,på msp heter jag debbie123 och min bästa kompis heter puss89

2011-03-08 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0