Låt-tips XD

Hej hej. It's Britney McCool who skriver. XD När ni gör filmer på msp är det ju ganska viktigt att ha en passande MUSIK :D
Såå... jag vill ge er lite tips, alltså :D
okej här kommer mina låtar som jag tkr passar bra till komedier, sorgliga, vanliga, spännande elr nästan vad som helst =D

På musikavsnitt är det en låt som heter "Litemoves" Den är JÄTTEBRA :D
Fumdersam: Cloud Ballet, Tender Moments, Brighter days och Amends.
Ledsen: Bring her back.
Vardaglig: Our heritage, I say, Quirky bounce,
Tecknad film: Tooney Loon 2
Artfilm: Heartbeat confusion
Nostalgi: Pearly Whites
Spänning: Icy Gloom
Signaturmelodi: Heartland
HipHop: Sleepy fish

Lite KNÄPPA saker dem döpt låtarna till på vissa, alltså Sleepy fish XD (Trött fisk)
Och vet ni en till sak? :)

JAG FYLLER ÅR 6 MARS!!! :D Jag skulle bli sååååå glad av ett grattis den 6 mars ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0