En sång till msp<3

Hej hej hejjjjjjj! :D
Britney igen. Undrar ni vrf livi aldrig skriver är det för att hon e' på en kryssningsbåt till finland, Det är första gången hon är i ett annat land :) Så jag hoppas att du har det bra Livi :) Saknar dejj <3 =)

Jag har skrivit en låt.. ni kan ju nt melodin men ni får tänka i huvudet och hitta på nån ;)
Den är ganska dålig ~ men här kmr den ~

Msp, vad ni än gör får ni mig att dansa,
Msp ni är snälla, ingen tvekan sluta chansa, för jag är säker, så ta min hand, jag ska leda dig till Moviestarplanet's land..

Refräng:

Det är såhär jag vill att livet ska va'
Bara sitta och spela hela dan, det får dig att tänka på annat, när du är ledsen arg eller vad vet jag? Det är såhär livet ska va' bara sitta och spela varje dag det är inget man tröttnar på, känslorna kan ju inte bara gå...


Hoppas ni har förstått, det är msp vi pratar om, Bort med matteläxor och sport, låt fantasin flöda..
Gå upp i level 20, gör filmer och bli känd, ja, låt fantasin flöda håååårt!!


Det är såhär jag vill att livet ska va'
Bara sitta och spela hela dan. Det får dig att tänka på annat, när du är trött, glad eller vad vet jag?
Jag har min egen takt mitt eget liv, men det är är ju bara jättebra, msp, skratta och var gla'

Inga tårar i närheten.. bara idoler och fans! Det är såhär livet ska va'! Ta en paus och koppla bort alla dåliga känslor, låt allt rinna av när du spelar msp, och förmodligen blir glaaaad...!


För det är såhär livet ska vaa...!


Jag vet... dålig -.- men jag hittade bara på nåt direkt. Vad är eran största dröm på msp? min är att få vara med i CartoonNetwork reklamen på TV med Britney McCool. Haaah! <3 O.O Jaja... man får väl iallafall drömma... hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Music.is.my.life

Nej, den var bra :D

Min dröm på msp är att kma upp till lvl 20 x'd

2011-03-08 @ 15:10:20
URL: http://msploverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0