Panfu.se

Heej igen, jag spelar panfu, det är inte sådär jättekul, men det väcker minnen från när jag började spela, mm.. såhär är det: Jag började spela ungefär i april 2009, och jag satt och spelade dagarna i ända, jag kunde sitta timmar i streck framför datorn, detta var som sagt år 2009 i april, Då den högsta leveln var 40, nu är det 50 och jag är 41, O.o
Men iallafall så vill jag säga vad jag heter på det. Mollymillan, jag vet, fult -.- men jag var ju bara 9 år då, elr 9 år och 1 månad. Nu är jag 11, elr iaf den 6 mars blir jag 11. Nu ska jag visa er bilder från "4-boom" (4-i-rad)
whahaha kanske lite svagt, men iaf är jag den lila. Ska precis få 4-i-rad xD här kommer mer:Där är jag xD jag har skitmycket kläder, och 38.000 pandamynt, XO jag samlade nämligen under en lång tid, så jag fick över 100.000 O.o
iallafall, här kommer mer panfu-bilder ni kan kika lite på :D
haha ville bara visa er det snygga mönstret, xD


Kommentarer
Postat av: Alicelovisdetektivbyrå

Jag har ett ännu fånigare namn än du!

Lillis99 ^^

Lol

2011-03-02 @ 20:08:40
URL: http://bigmoviestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0